Welcome to my Blogs -_- . Follow k ? kan dah alang-alang mari follow lh ;)

coretan diri ini~~


Aku hanyalah seoranghambaNya yg diberi peluang bernafas di atas muka bumi ini (dgn izinNya)utk berjihad fisabilillah...aku mngharapkan petunjuk & hidayah Ilahi utk mmperjuangkan agama Islam yg benar...smoga aku memperolehi Cinta & Tidak aku dambakan sebuah percintaan tanpa ikatan yg sah... kerana sesungguhnya setiap cebisan rinduku, cintaku, sayangku, kasihku akan membuahkan dosa... Tidak aku impikan cinta kepura-puraan yg buta... kerana ku tahu, cintaNya tak pernah kelam.. sentiasa diterangi nur yg mncul di setiap sudut hidupku.. mengisi ruangan yg kosong... Aku belum kenal... Aku belum tahu... Aku belum pernah merasainya... sebuah cinta yg kekal abadi... Namun, akan ku teruskan perjuanganku dlm mencari cintaNya... akan ku teruskan perjuanganku dlm mencari redhaNya.. sebuah perasaan yg tak akan pudar... sebuah kenangan yg tak akan luntur... dekatnya Dia lebih dari urat leher kita... kasihnya Dia setiap di setiap hela nafas kita... pemurahnya Dia dgn nikmat yg tak terhingga... sampai aku jadi trleka... sampai aku ingin bersuka2.. sampai khilafku, aku trlupa... kasihnya Engkau kpdku... oleh itu aku yakin... sesungguhnya, Cinta itu Milikku...

Tiada ulasan: